min.. dag?

Hej kära blogg:) Hur mår ni? Jag mår bra, om än lite trött..

Jag gick upp kl. 8.30 i morse, jag skulle möta Rebecca i Liljeholmen kl 10.30, och åkte från Jakobsberg till T-Centralen, där jag bytte till tunnelbanan.
När jag väl var hemma insåg jag att jag inte hade några nycklar och hungrig som bara den var jag också. Så jag åkte tillbaka till Liljeholmen och köpte pommes frites på Mc D, och mötte sedan Rebecca. Sedan åkte vi tvärbanan mot vårt mål för dagen. Konfirmationen i Gröndals Kyrkan. Helena, Sofie, Cornelia och Erika är ungdomsledare så det var därför vi kom. Och för att gratta Julian och Gewarges.
Vi skrattade så vi grät åt det mesta, så vi fick endel blickar, men vi hade iaf kul :)
Sen åt vi tårta och bestämde oss för att bli "Konfimation Crashers" istället för "Wedding Crashers" om ni sett det filmen. Sen åkte vi tillbaka Liljan och åt på Mc D igen. Vi satt där i minst en timme och snackade om Robert Pattinson och Kellan Lutz. Damn, they are hot! Vi hade i och för sig dregglat lite smått efter de hela dagen, men deet.. Hoppar vi nog över ;)

Annars har jag inte gjort något särskillt idag.. Väntar på att min underbara http://valentins.blogg.se/ ska komma hit och hämta sin present.<3

Sitter och kollar på bilder på Kellan Lutz, Jackson Rathbone, Peter Facinelli, Zachary Quinto och Milo Ventimiglia. Dom alla ligger mig varmt om hjärtat. Även och Kellan passar bättre i mörkt hår och Jackson i blont..

Nej, alla underbaringar, ha det!

Tua da man<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0