hos bästa vän:)

Hej alla vackra människor :) Jag mår bra som vanligt, och sitter hos min Cornelia (http://valentins.blogg.se/) Hon åker till Indien imorgon och är borta i flera år :( Okej, två veckor, men det är nästan flera år! Jag kommer sakna henne jättemkt. Själv drar man till Gotland på lördag.
Ska också klippa mig på fredag. Antingen hos min frisör Camilla eller hos min kompis Camilla. Vi får se hur det blir.

Igår hade vi friluftsdag i skolan och jag och Camilla var på eriksdalsbadet. Vi hade väl sådär hyfsat kul, men det var skönt att bada. Camilla som hade sovit över hos mig följde med hem för att packa ihop sängen och sånt. Men vi var så trötta så vi däckade. Jag på min säng och Camilla på min tältsäng. Vi sov från 15.10 till 16.55. Sen gick vi aströtta till tunnelbanan och jag dumpade Camilla där. Sen gick jag hem, med en 1.5l. Cola och en 200gr. Marabou Digistive. Mamma lackade till med argumentet; "Det är vardag, du får inte dricka Cola på vardagar!!" Så tog hon min Cola och gömde den någonstans.. Faan, tänkte jag. Skit samma, jag kan söka igenom huset idag ;)

Nej, kära läsare. Nu ska jag råna Cornelia på frukost innan va går till skolan! Bilder och sådant får ni senare:)

Pussochkram
Tua da man<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0